Tokyo 42 + Smaceshi's Castles
Tokyo 42 är ett supersnyggt isometriskt skjutspel i en öppen värld. Du är falskt anklagad för ett mord du inte begått och tvingas ut i en värld av lönnmördare, dödliga företagsintriger och ... stridskatter. Vrid på kameran för att se varje vinkel av den här snyggt illustrerade versionen av Tokyo och upptäck en mängd olika vapen, hemligheter och berättelser. Din skicklighet som skytt, kulornas fysik, din smygförmåga och personsimulering spelar alla en viktig roll i det här färgstarka kinetiska äventyret. Ett berättelseläge för en spelare i en öppen värld och en rad lägen för flera spelare väntar i det här unika och kritikerrosade actionmästerverket. Innehåller även: Fortsätt din Tokyo 42-upplevelse! Genomför Lord Smaceshis skoningslösa prov och bli den ultimata lönnmördaren. Använd din förmåga att smyga och slåss samt din parkour-skicklighet för att vinna! Innehåller 90 nya uppdrag och 4 nya vapen.