Titanium Ted - Awesomenauts Assemble! Kostym
VARNING! Du kommer inte att kunna använda detta innehåll om du inte även äger "Ted McPain" innehållet. Detta innehåll kommer att låsa upp en kostym för Ted McPain i Awesomenauts Assemble! Detta premiumskin kommer med en helt ny, fullständigt anpassad röstuppsättning.