Stick ut lite extra vid fronten i Titanfall 2 med Scorch Prime. Detta nya chassi ändrar formen på Scorch Titan och låser upp nya ljudeffekter och en förödande avrättning. Bli ett med din nya Scorch Prime för att krossa fienden med stil!