Det snabbaste sättet att komma ikapp med ditt pilotcertifikat! Jump Start-innehållet hjälper dig komma in i striden snabbare genom att genast låsa upp alla titaner och pilottaktiker. Det innehåller dessutom 500 polletter så att du kan låsa upp de uppsättningar och utseenden du vill ha, samt 10 dubbel XP-polletter för att dubbla den XP du får i matcher.