Tibetan Quest: Beyond World's End (Xbox Version)
"När du vinkade av din älskade brorsdotter för tre veckor sedan, när hon gav sig ut på en arkeologisk expedition i Tibet, tydde inget på de dramatiska händelser som snart skulle äga rum. Så sent som igår fick du ett mystiskt brev som talade om att Larisa och hennes medarbetare var försvunna i en snöstorm. Utan att tveka lämnar du ditt familjegods för att rädda henne. Invånarna i Lhasas tibetanska tempel pekar dig mot den legendariska staden Shangri-La, där Larisa och hennes expedition sågs senast. Upptäck vad som hände i Shangri-La och vilka hemligheter som följer sig i labyrinten under den här uråldriga staden full av magi. Övervinn hindren och pusslen, möt de övernaturliga krafterna i de vidsträckta korridorerna och hitta ledtrådarna om din brorsdotters försvinnande. Har du modet att resa till mystiska Tibet? Vågar du möta farorna i Shangri-La för att rädda din familj bortom världens ände?"