Varje erfaren jägare samlar till slut på sig en ansenlig trofésamling som förtjänar att presenteras på lämpligt sätt. Vårbäcksherrgården är perfekt som troféstuga, så visa upp din prisbelönta skörd i sann rustik stil. Vårbäcksherrgården: Denna rymliga brittiska herrgård från 1800-talet är den perfekta platsen för att visa upp dina favorittroféer. Med dess utsökta träinredning är Vårbäcksherrgården troféstugan du alltid har drömt om. Rustik, men ändå klassiskt möblerad, med två våningar för dig att dekorera. Så kom in, känn de persiska mattorna under fötterna och sup in den tysta, nostalgiska känslan av detta förtjusande lanthem. Troféstuga: Att spåra det där svårfångade bytet har aldrig känts mer tillfredsställande eftersom du äntligen kan ge dina troféer de presentationer de förtjänar. I din alldeles egna troféstuga kan du dekorera väggarna och rummen med dina prisbelönta fångster och därigenom skapa en visuell representation och resa av dina bästa jaktstunder. Bjud när som helst in dina vänner till stugan för att dela din växande samling. Om du vill ha ett tema utan att riva ner dina befintliga dekorationer kan du skapa en kopia av alla stugor du äger och visa upp ett helt annat utbud av djur! Plattor och plattformar: Välj hur du vill presentera dina troféer: montera dem på en platta eller ställ dem på plattformar runt stugan - som den perfekta höjdpunkten. Båda metoderna har flera poser för att du ska kunna skapa de ultimata kompositionerna i varje rum. Och om du känner att det är dags att ändra om så kan du fritt ta bort, byta ut och flytta dina troféer.