Piffa upp dina vapen, tält och gömslen med de här unika kosmetiska föremålen som inspirerats av New England Mountains Reserve. Det här paketet innehåller: - New England Mountains Brown Paint - New England Mountains Red Paint - New England Mountains Orange Paint - New England Mountains Scale Spray - New England Mountains Bark Spray - New England Mountains Orange Laminate Wood Det här paketet innehåller endast kosmetiska föremål. De passar till alla vapen, tält och gömslen och går att förhandsgranska gratis i spelet före köp.