Utöka din arsenal med en helt ny samling moderna gevär! Oavsett om du jagar småvilt eller skrämmande rovdjur har de här mångsidiga halvautomatiska gevären allt du behöver. Alla gevär har två olika utseenden och är kompatibla med många olika sikten. Modern Rifle Pack innehåller: - ZARZA-15 .22LR: Kaliber .22LR med en anpassad 16-tumspipa. Bra för mindre djur. - ZARZA-15 .223: Kaliber .223 med en anpassad 20-tumspipa. Bra för mellanstora djur. - ZARZA-10 .308: Kaliber .308 med en anpassad 24-tumspipa. Bra för mellanstora och större djur.