Mississippi kallas "Magnolia State" – efter de vackra magnoliaträd som växer i regionen – och Mississippi Acres Preserve har en speciell plats i jägarnas hjärta. Det är inte bara på grund av de vackra landskapen, där våtmarker och branter möter barrskogar och grumliga floder, utan också den distinkta faunan. Vart du än går kommer du uppleva fantastisk jakt och utomhusäventyr i Mississppi Acres Preserve. DELTAJAKT Spåra gråräven när den smidigt tar sig fram genom skogen, eller lura fram kalkoner och skygga vitstrupiga vaktlar från sina gömställen. Fånga den kvicka bomullssvanskaninen när den springer genom snårskogen och rör sig snabbt för att undvika vildsvin, svartbjörnar och vitsvanshjortar som rör sig i närheten. I människobyggda områden kommer du säkert stöta på tvättbjörnar som rotar i soporna och härjar, så ta de små banditerna på allvar. Men framför allt bör du aldrig sänka din gard nära floder eller sötvatten – den tålmodiga amerikanska alligatorn lurar i de grumliga djupen och väntar på det perfekta tillfället att slå till mot sitt byte. KULLMAN .22H Det här klassiska repetergeväret är perfekt för att jaga småvilt. Det är 22-kalibrigt, finns i tre olika versioner och är både pålitligt och kraftfullt nog för att hålla små rovdjur borta från dina ägor och boskap. Kullman .22H är både lätt och robust, vilket gör det perfekt på långa jakter. LJUD I NATTEN Mississippi Acres Preserve har förstörts av den värsta översvämningen på tio år och hela samhällen ligger nu i träskmarker och invånare har tvingats lämna sina hem. Medlemmar i två lokala konkurrerande jaktklubbar har valt att skapa en osäker allians i ett försök att hjälpa samhället att komma på fötter igen. Men saker är inte som de verkar, och när skogsvaktaren Immi Davis hamnar mitt i en ondsint konspiration blir situationen snabbt värre. Kan du hjälpa henne att ta reda på sanningen? DELA UPPLEVELSEN Spela Mississippi Acres Preserve utan att äga det genom att spela i flerspelarläget med någon som har det. Det här ger dig tillgång till allt utom berättelseuppdragen.