Hälsa på din nya vän och jaktkamrat, en labrador retriever! En partner du kan lita på Din hund kan hämta kaniner, harar och fåglar både på land och i vatten så att du kan fokusera på jakten utan avbrott. När du ger kommandot att hämta ger sig hunden iväg och plockar upp alla byten du har omkring dig. Den börjar alltid med det byte du siktar på. Utforska vildmarken tillsammans och dela fina jaktstunder! Bygg ett starkt band Bygg upp relationen till din hund genom att klappa den, ge den godsaker och leka med den – och genom att jaga tillsammans blir den mer effektiv. När det är dags att återvända till stugan kan du räkna med att din trogna kamrat är där för dig med sin viftande svans. Din unika kamrat Ge din hund ett namn och välj pälsfärg och personlighetsdrag som passar din jaktstil. Du kan till och med skaffa flera hundar och välja den du tycker passar bäst för stunden. Välj mellan hane eller tik och sju unika färger: svart, gul, choklad, silver, mörkgrå, rävröd och champagne.