Ta din jakt till nästa nivå med Hunter Power Pack. Paketet ger jägare tre unika gevär kända för sin kraft och precision på långa avstånd. Nya vapen Varje gevär har passande tillbehör i form av två olika ammunitionstyper och ett antal sikten. Tsurugi LRR .338 Lägg vantarna på ett av de mest eftertraktade gevären för långa avstånd. Perfekt för precision på avstånd och med ett avtagbart magasin för fem kulor så är det som gjort för att ta sig an de stora och farliga villebråden. Malmer 7mm Magnum Utan tvekan det mest populära jaktgevär som någonsin gjorts. En kolv i syntetiskt material och pipa i kolstål skapar ett gevär med låg vikt, och tillsammans med den beprövade prestandan blir det ett mångsidigt och pålitligt vapen för jägare runt om i världen. Olsson Model 23 Ett gevär där varje detalj är designad och byggd med omsorg och högkvalitativa komponenter. Med populära kaliber .308 och laddning inspirerad av sportvapen för smidigare hantering, kolv i kolstål och pipa i rostfritt stål är geväret utmärkt för medelstora till stora villebråd. Nya kosmetiska föremål Hunter Power Pack innehåller nya färger, sprejfärger, material och kamouflage att anpassa dina vapen med.