Ta dig an de största bytesdjuren med High Caliber Weapon Pack. Paketet innehåller tre förstklassiga vapen med ren eldkraft och maximal räckvidd samt fem nya kosmetiska föremål. Paketet innehåller: - Arzyna .300 Mag Tactical: Arzyna .300 Mag Tactical är framtagen för både jägare och skarpskyttar och erbjuder enastående prestanda. Den kombinerar automatkarbinens flexibilitet med .300 Magnums kraft på långa avstånd, vilket sätter nya standarder för jakt och precisionsskytte. - .45-70 Jernberg Superior: Jernberg Superior är det självklara geväret för både skarpskyttar och jägare, med en kraftfull brytvapenkonstruktion för enkelskott. Det avfyrar imponerande kulor i kaliber .45-70 och kan anpassas efter behov med sitt anpassningsbara kikarsiktefäste. Det är mer än ett enkelt verktyg. Det är ett bevis på fint hantverk och precision. - Strandberg 10SA Executive: Oavsett om du jagar byte i våtmarker eller deltar i tävlingsskytte garanterar det halvautomatiska Strandberg 10GA-hagelgeväret oöverträffad prestanda och tillförlitlighet varje gång. - Fem nya kosmetiska föremål: Det här paketet innehåller även en elegant blandning av exklusiva kosmetiska material och kamouflage som kan användas på utvalda vapen och utvald utrustning i kombination med andra kosmetiska föremål du har i ditt förråd.