SABER 4X4: SABER 4X4 ger dig möjlighet att korsa tuff terräng med oöverträffad komfort och stil. Upplev spänningen när den tar dig över fält, mossar och kullar i hisnande hastighet. Denna fyrhjuling passar perfekt för att utforska och resa genom reservaten på ett snabbt och roligt sätt. SABER 4X4 kan spawnas utan kostnad vid valfri utpost eller tält. Så delar du SABER 4X4 Som ägare av detta DLC kan du enkelt dela fyrhjulingsupplevelsen med dina vänner i flerspelarläget. Alla deltagare får möjlighet att spawna och köra fordon när du är värd för eller går med i ett spel. Tack vare dig kan alla utforska jaktreservatet tillsammans eller på egen hand. Inga nya fordon kan spawnas när alla DLC-ägare har lämnat spelsessionen, men alla eventuella existerande fordon finns kvar under resten av spelsessionen. Så styr du SABER 4X4 Oavsett om du vill ha en uppslukande upplevelse i förstapersonsperspektiv eller föredrar att ha uppsikt över din omgivning i tredjepersonsperspektiv så är SABER 4X4 det rätta fordonet för dig. Du kan byta kameraposition med en knapptryckning (standard: ”C”) som sedan sparas till nästa åktur. Visa upp din fyrhjuling från alla vinklar i tredje person eller dela med dig av din körskicklighet i första person. Vi ser fram emot att se resultatet! Jade, karmosinröd och träkol SABER 4X4 finns tillgänglig i tre olika färgvarianter: jade, karmosinröd och träkol. Varje jägare kan ha ett aktivt fordon åt gången utan kostnad för hämtning eller respawn. Vill du hellre köra din karmosinröda fyrhjuling idag? Det är helt upp till dig.