Upplev ett nytt strategiskt sätt att jaga. Paketet innehåller en elektronisk lockapparat, ett repetergevär och en pilbåge. Perfekta för att smyga på villebråd i vildmarken. – Quist Red Pro Electronic Caller: Få möjligheten att på avstånd locka djur till en plats. Den här smarta enheten kommer med alla möjliga lockljud och kan kontrolleras på avstånd med hjälp av fjärrkontrollen. – Moradi Model 1894: Upplev en modern variant av gevären som togs fram för att dela ammunition med en revolver. Det här repetergeväret kombinerar en klassisk design med kikarsikte och kraftfulla .44 Magnum-patroner. – Stenberg Takedown Recurve Bow: Jaga ditt villebråd i tystnad med Stenberg Takedown Recurve Bow. Med något lägre dragvikt än liknande pilbågar så erbjuder den här pilbågen noggrannhet och precision, perfekt för att jaga etiskt.