The Wolf-Priest of Ulric
Hired Sword är en ny Hjälte som kan rekryteras för att skräddarsy din armé ytterligare. Vargprästen Ulric finns tillgänglig för Sisters of Sigmar och Human Mercenaries. Ulric är vargarnas, krigets och vinterns gud. I en del av de norra provinserna vördas han till och med mer än Sigmar av både bönder och adelsmän. I hans prästadöme finns endast plats för hårda och orädda män som förkroppsligar gudens uråldriga kraft och natur. Prästerna är tuffa krigare i sin egen rätt, och kan hjälpa sina kamrater med Ulrics kalla ylande, vilket ger dem ett inre mod och ren råhet.