The Walking Dead: The Final Season
Clementine har blivit en bestämd och duktig överlevare, och nu har hon nått det sista kapitlet på sin resa. Efter flera år till fots i kamp med både de levande och de döda kan en isolerad skola innebära att hon äntligen har hittat ett hem. Men att skydda platsen kräver uppoffringar. Clem måste skapa ett liv och bli en ledare samtidigt som hon håller koll på AJ, en föräldralös pojke och det närmaste hon kan kalla familj. I den känslomässigt gripande sista säsongen får du definiera dina relationer, kämpa mot de odöda och avgöra hur Clementines berättelse avslutas.