Skybound GamesAction och äventyr
I efterspelet av en tragedi måste Clementine rädda det hon kan och försonas med AJ om de ska ha någon framtid tillsammans. Men någonting i skogen hotar att rasera allt ... någonting mer än bara vandrare.