The Walking Dead: Michonne - Episode 3
Avsnitt tre av en spelserie i tre delar utspelar sig i samma universum som Robert Kirkmans prisbelönta serie.Michonne känner sig tyngd av val hon har gjort, både nyligen och för länge sen, och försöker skydda en oskyldig familj, men Norma och det hämndlystna Monroe-gänget närmar sig.