The Walking Dead: Michonne - Episode 2
Avsnitt två i en spelserie i tre delar som utspelas i samma universum som Robert Kirkmans prisbelönta serie.Michonne, Pete och Sam springer för livet under en vågad flykt från en flytande koloni.