The Walking Dead: Michonne - Ep. 3, What We Deserve
Avsnitt tre av en spelserie i tre delar utspelar sig i samma universum som Robert Kirkmans prisbelönta serie. Michonne känner sig tyngd av val hon har gjort, både nyligen och för länge sen, och försöker skydda en oskyldig familj, men Norma och det hämndlystna Monroe-gänget närmar sig. Då verkligenheten krossas och spökena från döttrarna hon övergav kräver att bli hörda kommer dina val att avgöra vem som överlever, vem som dör och vad försoning verkligen betyder i en värld som har gått åt helvete. Inköp av det här extra innehållet kräver The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep.