The Walking Dead: Michonne - Ep. 2, Give No Shelter
Avsnitt två i en spelserie i tre delar som utspelas i samma universum som Robert Kirkmans prisbelönta serie. Michonne, Pete och Sam springer för livet under en vågad flykt från en flytande koloni. En alltför kort respit krossas snart; Monroes ledare varken glömmer eller förlåter. Minnen av hennes döttrar, som alltmer blandas in i Michonnes suddiga verklighet, gör hennes värld mer och mer splittrad... just när hon behöver alla sina färdigheter för att kunna överleva. Inköp av det här extra innehållet kräver The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep.