The Valiant - Coat of Arms Collection
Coat of Arms-samlingen ger dig fler alternativ att välja mellan när du anpassar din armé och spelarprofil. Den här nya samlingen av baner, färger, spelarikoner och mycket mer kan användas för att förbättra din utstyrsel både online och offline.