The Surge: The Good, the Bad and the Augmented
Kräver basspelet The Surge. Ge dig in i CREO-anläggningen och utforska ett gammalt och övergivet labb som skapades för att ta fram CREO:s spjutspetsteknik. Warren ställs inför Dr. Rischboters livsfarliga testkammare som, av någon underlig anledning, ser ut att komma direkt Vilda västern! Ta dig levande igenom den galna doktorns rum och försök att modifiera dem för att få större belöningar genom att kombinera upp till 4 av 16 otroliga modifierare. I slutet av varje etapp måste du slåss mot tuffa utmaningar och mäktiga motståndare som vässats i träningsscenarierna. De är utrustade med 30 nya unika föremål – rustningar, vapen och implantat – som du kan ta till dig själv!