The Surge: A Walk in the Park
Kräver grundspelet The Surge för att köras. Välkommen till CREO World, nöjesparken som byggdes för CREO-anställda och deras familjer! Men du kan glömma ditt sug efter spunnet socker – CREO World drabbades av en katastrof. Hela nöjesparken har förvandlats till en dödsfälla med kringvandrande räddningsteam som har blivit galna och robotmaskotar som patrullerar fritt och väntar på att ge nya besökare ett dödligt välkomnande. CREO World ger spelare massor av nya utmaningar. Nöjesparken som från början byggdes för att hylla CREO och dess uppdrag har nu förvandlats till en radikalt annorlunda miljö jämfört med förgrenande vägar och hemligheter att upptäcka. Överlev våldsamma maskotar och utforska nöjesparkens attraktioner innan du tar dig an den skrämmande bossen i den ödelagda nöjesparken. Ta dig an nya hot, utrusta dig med 16 nya vapen, nya rustningar och nya implantat som gör att du kan uppgradera och anpassa ditt spelsätt.