The Surge 2 - BORAX-I Quantum Mace
Förbättra din The Surge 2-upplevelse med "BORAX-I Quantum Mace", exklusiv för säsongspasset. Detta skräckinjagande vapen utvecklades ursprungligen från CREO:s hårt kritiserade Spark-projekt. Det kanaliserar otroliga mängder strålning direkt via sina blad samtidigt som användaren hålls (så gott som) okontaminerad. Smasha dina fiender till den femte dimensionen eller smält ner dem till atomer – valet är ditt! Hitta det när du slår dig fram genom Jericho City. Hugg ner dina fiender för att ta det åt dig själv!