The Super Saints Pack
Det är jobbigt att vara superhjälte och rädda världen dag ut och dag in iklädd samma gamla paltor vareviga dag. Men inte nu längre! Fyll garderoben med en uppsjö oförsonligt tajta kostymer med The Super Saints Pack. Låt Zinyak få veta att statschefen inte bara har superkrafter utan även modekänsla!