The Smuggler
Hired Sword är en ny Hjälte som kan rekryteras för att skräddarsy din armé ytterligare. Smugglarna finns tillgängliga för Mercenaries och Sisters of Sigmar. Imperiets division gynnar dem som tänker sälja smuggelgods eller undvika alla skatter som införts av diverse grevar och baroner. Det finns ingen handelsvara som är mer lockande för smugglare än Mordheims Wyrdstone. Smugglare måste vara bra på att använda svärd och pistoler, vara anpassade för att kunna slåss mot många fiender samtidigt, och inte tveka inför att använda trick och fällor. Men mest av allt måste de vara karismatiska och kunna samla sina kamrater när det ser som mörkast ut.