Behåll den gulliga stilen även när festlokalen är ditt eget sovrum, med The Sims 4 Mysigt pyjamasparty-kit*. Pastellfärger, fluffiga tyger, bedårande design och mönster får dig att känna dig som i en dröm. Komplettera dina sovkläder med söt nageldesign, fluffiga strumpor och tofflor, och roliga hudvårdsföremål. Skapat av Trillyke. UTVALT INNEHÅLL Mysig och snygg – Oavsett om dina simmar föredrar bekväma och mjuka myskläder eller de mest utsökta silkesplagg, så får de här drömlika stilarna dem att känna sig mysiga och snygga under en övernattning med vänner. Drömlik nattrutin – Hitta rätt accessoarer för din look när du ska sova, med pormaskremsor, glittrande ögonmasker och stjärnformade akneplåster. *Kräver The Sims 4 och alla speluppdateringar. **Provdocka ingår inte.