Lägg till fler sätt att spela till ett fantastiskt pris* med en Bundle! Innehåller The Sims 4 Kändisliv Expansion Pack, Spadag Game Pack, Lyxigt & Festligt och Filmkvällsprylar Stuff Pack. Lägg till den nyfunna berömmelsen i simmarnas liv för att få nya historier, slappa på ett spa, gå på lyxiga fester och titta på filmer med andra simmar! UTVALT INNEHÅLL The Sims 4 Kändisliv – Bygg upp din stjärnstatus i en skådespelarkarriär, hamna på A-listan och led dina simmar längs berömmelsens oberäkneliga väg. The Sims 4 Spadag – Dina simmar kan besöka det helt nya spaet Perfekt Balans och få en upplyftande massage eller arbeta på sitt inre välbefinnande med hjälp av yoga. The Sims 4 Lyxigt & Festligt – Ordna en lyxig fest med en massa extravagant inredning. Uppgradera dina simmars garderober med praktfulla klänningar och eleganta finkläder. The Sims 4 Filmkvällsprylar – Bjud över några vänner, häng och titta på film med The Sims 4 Filmkvällsprylar. Poppa en skål med popcorn och roa dina simmar med en film på den nya projektorduken.