Lägg till fler sätt att spela till ett fantastiskt pris* med en Bundle! Innehåller The Sims 4 Trevligt tillsammans Expansion Pack, Romantiska trädgårdsprylar, Bowlingprylar och Träningsprylar Stuff Pack. Nya klubbaktiviteter med nya historier, spendera romantiska stunder med andra simmar, gå och bowla eller träna tillsammans! UTVALT INNEHÅLL The Sims 4 Trevligt tillsammans – Skapa och gå med i klubbar med särskilda intressen, personligheter och stilar, där du kan välja reglerna, bestämma utseendet och anpassa deras klubblokaler! The Sims 4 Romantiska trädgårdsprylar – Bygg en grönskande viktoriansk trädgård där dina simmar uppleva romantik och upptäcka en del mystik. The Sims 4 Bowlingprylar – Tävla mot vänner och förbättra bowlingfärdigheten för att få nya kasttekniker. The Sims 4 Träningsprylar – Utmana dina simmar att bestiga klätterväggslöpbandet som ett kul sätt att bränna energi och komma i form.