The Red King's Wrath paket
"Det sägs att The Red Kings hov, att hans vrede drevs av blodet från både vänner och fiender. Ingen Behemoth kan hoppas att stå emot det raseri som finns bunden inuti. Innehåller: - 1,650 platinum (1500 + 150 bonus!) - "The Red King's Wrath" War Pike skin"