The Records of the Grand Historian
Det här är spelinnehållet The Records of the Grand Historian. Obs! Det här innehållet är en specialbonus till Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition. Obs! Innehållet kan komma att släppas för försäljning vid ett senare datum.