The Quarry - karaktärskläder för en återblick på 50-talet
Res tillbaka i tiden med dina favoritrådgivare! Det här retropaketet är fullt av karaktärskläder med 50-talstema för The Quarrys spelbara karaktärer. Om våra beräkningar stämmer kommer de här temakläderna garanterat få dig att tappa hakan.