The Last Hero of Nostalgaia - The Rise of Evil DLC
Ge dig ut på ett nytt äventyr och dyk ännu djupare ned i Nostalgaias värld med DLC-expansionen The Rise of Evil. Gå dit nostalgi, tradition och framsteg möts; till en plats där du kan forma landskapet på nytt med ditt hjältemod. Försvara dig mot mäktiga motståndare, vars blotta närvaro vittnar om de svåra prövningar som väntar dig och din orädda själ. Utmana nostalgins själva väsen, krossa kedjorna som fjättrar framstegen och lös mysteriet bakom nostalgins grepp. Upptäck den skrämmande historien om de fallna hjältar som sitter fast i korruptionens klor och leta efter de försvunna fragment som gäckade de gammaldags traditionerna. - Visa upp din list i helt nya områden fulla av spännande äventyr. - Skaffa nya rustningar och vapen, såsom Abomination Spear och Degraded Shield, för att underlätta din resa. - Möt nya mäktiga fiender och episka bossar. - Om du äger denna DLC-expansion kan du bjuda in dina vänner att spela med dig utan kostnad. Ödets vind viskar ditt namn. Nöj dig inte med det ordinära – omfamna det extraordinära istället! Kommer du att säkra ditt eftermäle som förändringens förelöpare eller låta dig lockas av det förgångna och fjättras i stagnationens bojor? Valet, ädla förkämpe, är ditt att fatta på din resa mot evighetens rand.