The Last Faith
Syndiga och saliga är lika mycket värda här – låt inget stå i din väg. The Last Faith är en brutal och ohelig allians mellan metroidvania och soulslike. The Last Faith blandar skoningslösa och precisa strider med ett stort urval unika manövrar. Upptäck en imponerande arsenal med närstridsvapen, besvärjelser och avståndsvapen som alla på sitt sätt hjälper dig framåt. Icke-linjär utforskning står i fokus i The Last Faith. Enastående pixelgrafik skildrar ett häpnadsväckande gotiskt landskap. Ta dig fram genom snötäckta berg och slott i månens ljus. Upptäck och uppgradera en imponerande arsenal längs vägen. Kliv in i The Last Faiths härjade värld som Eryk som vaknar utan några minnen av vad som nyss har hänt. När hans sinne och medvetna börjar förfalla inser han att han kämpar mot klockan. Hans önskan att råda bot på plågan tar med honom på ett uppdrag som korsar vägar med uråldriga religioner och gudomligheter.