The Lamplighters League - Nocturne
Nocturne – exklusiv spelbar karaktär Bekämpa mörkret med mörker genom att lägga till den mystiska Nocturne, en makaber spektrofysiker som lämnades åt sitt öde i en alternativ dimension och återvände förändrad för all framtid. Nocturne manipulerar sin kropps elektriska fält för att åsamka fienderna chockskada samtidigt som hon laddar sin högteknologiska dräkt för att förbättra sina förmågor. Tur för dig att den här mystiska kämpen är på din sida. Nu ser du henne, nu är du död!