The Guerrilla Care Package
Få fart på din co-op karriär som frihetskämpe med 'GUERRILLA CARE PACKAGE' - 5 'Resistance'-lådor fulla med slumpmässigt utvalda vapenritningar, bestyckningar, utrustning, med mera!