The Fall Paket
Inkluderar den prisbelönta “The Fall” och “The Fall Part 2: Unbound”. I en mörk förtryckande framtid, är du den Artificiella Intelligensen ombord en kamprustning. Ditt enda syfte: Skydda din pilot. Problemet: Han är medvetslös. Du måste ta kontroll över rustningen, och dra hans kropp till medicinsk hjälp. The Fall är efterforskning som spelar roll; det är endast genom forskning och förståelse av din miljö som du kommer att upptäcka hur du övervinner dom bisarra utmaningarna som väntar dig. Plocka upp och använd objekt i roliga och ovanliga point-and-click äventyrspussel medans du undviker döden vid varje instans. Historien och spelet i The Fall når ett nytt djup i The Fall Del 2: Obunden, som är längre och mer komplex på alla sätt. The Fall är den perfekta serien för spelare som gillar att vara fullständigt absorberad av en övertygande berättelse.