The Escape of Lydia
Spela som Lydia Jorjadze, en före detta kommandosoldat från de georgiska specialstyrkorna. I den här kampanjen för en spelare, som är en uppföljare som fördjupar berättelsen, ska du hjälpa henne att fly från sina förföljare och ta hämnd.