Skaffa 5 500 Creation Credits som kan användas på Creations-menyn i Skyrim. Bläddra igenom urvalet i spelet efter kategori och använd dina Credits för att köpa innehåll. Creations är kompatibla med huvudspelet och de officiella tilläggen, inklusive Anniversary Edition-uppgraderingen.