Bethesda SoftworksRollspel
En bortglömd Daedric-prins har återvänt och för med sig kaos till West Weald! Utforska en ny zon och försvara staden Skingrad, som först dök upp i TES IV: Oblivion, och som nu hotas av en farlig Daedric-kult och djunglerna i Valenwood. Anpassa dina färdigheter som aldrig tidigare med det nya Scribing-systemet och skapa din egen unika spelstil. The Elder Scrolls Online Upgrade: Gold Road kräver The Elder Scrolls Online Standard Edition (basspelet) för att spela. Helt ny Elder Scrolls-berättelse För första gången i The Elder Scrolls Online vandrar en ny Daedric-prins i Tamriel. Ithelia, bortglömd av till och med sina mest hängivna anhängare, har nu återvänt. Varför har hon återvänt nu? Och vad har hennes anhängare för planer för West Weald? Ge dig ut på ett äventyr för att skydda verkligheten innan ödets trådar nystas upp i spåren av Ithelia. Utforska en ny zon Bege dig till West Weald, ett av imperiets områden som senast sågs till i TES IV: Oblivion, och som nu hotas av den inkräktande Valenwood-djungeln och Daedric-räder. Försvara Colovians huvudstad Skingrad, undersök vildmarken i Dawnwood och utforska uråldriga Ayleid-ruiner och de bergiga Colovian Highlands, som alla är i fara genom kaoset från Ithelias återkomst. Scribing Utforska magins hjärta med Scribing, ett unikt system som låter dig anpassa din spelstil på nya och spännande sätt. Samla särskilda färdigheter och ändra deras effekter och funktionalitet så de blir unika för dig. Med Scribing har du verkligen frihet och möjlighet att spela på ditt eget sätt. Upptäck större äventyr! Kasta dig in i den utmanande nya prövningen Lucent Citadel för 12 personer, ta dig an farliga världshändelser och bossar, upplev spännande nya delves och offentliga dungeons, skaffa unika belöningar i spelet och mycket annat.