Äventyrarna är tillbaka i ett nytt DLC! Häng med gänget när de blir tillfångatagna av den sadistiska ägaren av ”olyckohjulet”, Splat Jaypak. Om de vill ta sig ut måste de skärpa sig och kämpa sig igenom varje eldprov deras tillfångatagare utsätter dem för. Är du redo att kämpa dig tillbaka till äventyret? Innehåll: - 15 nya strider - Ta dina karaktärer från nivå 1 till 11 - Ändra lagets sammansättning när du vill och välj ut 8 av de 10 spelbara äventyrarna - Uppgradera utrustningen mellan strider - Prova nya taktiker och galna strategier! - Och, förstås, kycklingar.