The Dungeon of Naheulbeuk: The Amulet of Chaos - Back to the Futon
Äventyret fortsätter i The Dungeon of Naheulbeuk med nytt DLC! Än en gång har din grupp osannolika hjältar hamnat i trubbel: De har arresterats av Dungeon's Fund och måste ge sig ut på ett farligt uppdrag för att återfå sin frihet. Följ med på ett äventyr som tar dem genom tid och rum och upptäck hemligheten bakom byggnationen av den galnaste av grottor – den fruktade Dungeon of Naheulbeuk. Gör dig redo att kämpa mot den ökända, och sömniga, sekten Dlul (som delar namn med sömnens gud) för att förhindra att världen faller i en oändlig vila. Ännu värre: om du misslyckas kan du bli av med all din XP och loot!