The Dark Pictures Anthology: House of Ashes Curator's Cut
Curator's Cut innehåller nya spelbara scener med helt nya val och beslut att ta från de andra karaktärernas perspektiv. Curator's Cut är bara tillgängligt efter att du har klarat huvudberättelsen.