Uppgradera garaget med The Crew Motorfest Year 1 Pass: - Lägg till 25 nya fordon i din samling, inklusive 2 exklusiva bilar: 1970 Chevrolet Chevelle SS och 2023 Dodge Charger SRT Hellcat Redeye Widebody. - Få omedelbar tillgång till specifika spellistor från säsong 1, säsong 2 och säsong 3 av The Crew Motorfest. Klara varje körutmaning i de mest legendariska fordonen på Motorfest!