The Council - Episode 5: Checkmate
Checkmate är det femte och sista avsnittet av The Councils säsongsavsnitt. Hela säsongen av The Council ger tillgång till alla fem avsnitten. Allt mer av det Louis de Richet trodde var sant visade sig vara lögner. Nu måste han välja väg och avgöra världens öde. Demokratier, monarkier och nationernas överlevnad står på spel. I det här sista avsnittet lyfts alla beslut, misstag och segrar fram i ljuset när Louis alliansvänner, fiender och familj samlas för en sista konfrontation. Vem ska vinna och kommer Richet att överleva sin tid på ön? Spela det sista äventyret i The Council Episode 5: Checkmate där kungar faller och bönder kan stiga till makten. Valet är ditt.