The Council - Episode 4: Burning Bridges
Burning Bridges är det tredje avsnittet av The Councils fem säsongsavsnitt. Hela säsongen av The Council ger tillgång till alla fem avsnitten. Louis de Richet tar sig allt djupare in på Lord Mortimers ö på jakt efter sanningen om hans mamma och de andra gästerna. Mausoleumet han hittar där innehåller fler hemligheter än han hade kunnat ana. I det fjärde avsnittet uppdagas allianser, rivaliteter och spöken från det förgångna som hemsöker personer på ön. Dina beslut kommer att avgöra ödet för Louis. Mortimer och hela världen. Fortsätt dina äventyr i The Council Episode 4: Burning Bridges och se nya krafter vinna mark samtidigt som du har valet att avgöra allt.