The Council - Episode 3: Ripples
Ripples är det tredje avsnittet av The Councils fem säsongsavsnitt. Hela säsongen av The Council ger tillgång till alla fem avsnitten. Louis de Richet fortsätter sina efterforskningar och äventyr på Lord Mortimers ö i sökandet efter sin mamma. Efter många intriger har Mortimer äntligen börjat avslöja sin slutliga plan … Insatserna höjs allt mer i det tredje avsnittet och Louis måste ta ställning. Många av gästerna börjar bli desperata och det kommer att krävas allt inflytande Louis har för att förhindra att situationen går överstyr. Louis har också fått en chans att äntligen få träffa sin försvunna mamma – men det kanske inte blir den lyckliga familjeåterförening han hoppas på. Fortsätt dina äventyr i The Council Episode 3: Ripples, där komplotter avslöjas, rollfigurerna är under press och oväntade och hemska sanningar avslöjas.