The Council - Episode 2: Hide and Seek
Hide and Seek är det andra avsnittet av The Councils fem säsongsavsnitt. Få den kompletta upplevelsen med The Complete Season. Avsnitt 1: The Mad Ones krävs för att köra det här avsnittet eller The Complete Season. Louis de Richet befinner sig på Lord Mortimers ö och letar fortfarande efter sin mamma. Här har han träffat några av världens mest inflytelserika personer som har bjudits in för att forma en ny värld. Hans efterforskningar avbryts av tragiska händelser under den andra natten på herrgården och nu måste Louis svara inför den mystiska Lord Mortimer. Under tiden har Spaniens statschef anlänt som gäst och har nyheter som hotar stabiliteten i hela Europa. Louis måste välja sida i de allianser som börjar bildas.