The Coma 2B: Catacomb - The Survivalist Youngho
Youngho då? Han har läst för många böcker och sett för många videor om överlevnad och vildmark. Alla överlevnadsberättelser från de äventyrare han beundrar har lärt honom vilka kläder han behöver för att bli "taktisk". Han är beredd på vad som helst och hans skottsäkra väst skyddar honom. Hans necroblade ... nej, signalpistol, kan slå ut svärdgastar med en kraftfull explosion av ljus.